Întrebări frecvente

Plată și livrare

Ce modalități de plată există?

Puteți plăti pentru produsele dumneavoastră:

  • Plata Ramburs – plătiți produsele direct curierului, în momentul în care acestea sunt livrate;
  • Plata la sediu – plătiți la sediul firmei contravaloarea produselor comandate.

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin curier rapid sau prin ridicare de la adresa str. Muzeul Apei, nr. 26, bl. 3, sc. 1, ap. 3, Floresti, jud. Cluj.

În cât timp îmi vor fi livrate produsele?

De la momentul plasării comenzii vă puteți aștepta la 2-5 zile pentru expediție.

Retur

Pot să returnez produsele comandate?

Produsele comandate pot fi returnate, în aceeași stare în care au fost recepționate (produse sigilate și cu toate etichetele intacte), în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire, fără obligația invocării vreunui motiv, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta..

Pot să schimb un produs comandat?

Ne pare rău, nu putem schimba produsele deja achiționate.

Cât costă returul produselor?

Costurile de transport pentru returnare vor fi suportate de catre Cumparator.
In cazul in care a fost trimis un produs diferit fata de cel comandat sau cu alte specificatii (greutate sau volum diferit, etc.), taxele de transport vor fi suportate de Vanzator.

În cât timp îmi primesc banii înapoi după returul produselor?

Vanzatorul va efectua transferul sumelor in contul specificat de Cumparator in formularul de retur numai dupa primirea produsului / produselor de la Cumparator, in termen de 14 zile calendaristice.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.